יום שלישי, 21 באוקטובר 2014

תחילת המסע

התחלה חדשה




איך מתחילים דרך חדשה? בראש ובראשונה ממש אצלכם בראש. אתם היחידים שיכולים להיכנס לתוך עצמכם ובאמת לשנות משהו מהיסוד שלו. זה קשה, זה מפרך ויש כאלה שמעדיפים לא לעשות מפחד מכישלון או אולי מחוסר ידע בנושא. הכל מובן וידוע. למען האמת, גם אני הייתי כך עד לא מכבר. כעת אני באמצע תהליך של שינוי מחשבה ופרספקטיבה על איך להתנהל בחיי היום יום שלי. אני אנסה להעביר את חוויותיי בצורה הטובה ביותר כדי שאולי מישהו אחר ינסה ויצליח לשנות לעצמו את החיים וההרגלים הרעים שטיפחנו במשך החיים. לא משנה ממה זה התחיל. כאן ועכשיו אתם יכולים להפסיק משהו אחד ולהתחיל חדש. מההתחלה. אני אשתף אתכם במסע שלי ומה אני עושה כדי להגיע לשם. אימונים, נפילות ועליות וגם כמה מתכונים אפילו לדרך. אז תחשבו חזק מה אתם רוצים להשיג ואיפה אתם רוצים להיות חצי שנה או שנה מעכשיו. 
למקומות... היכון... צאו! זה המוטו מעכשיו. 
צפו כאן בהמשך לעוד עדכונים. 
שיהיה לכולם בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה